Nytt headset från POC för deras Obex hjälm
Poc har nyligen släppt ett nytt headset för skidhjälmen (Obex Connect), det går att köpa som kit ihop med hjälm eller som ett separat headset anpassat för deras Obex hjälm. Aningen dyrt måste jag säga då det "gamla" gick att köpa för ca 1500 sek som också var dyrt. Det nya kostar ca 3000 sek.
Har precis fått hem det och ska köra det under jul/nyårsledigheten. Har det "gamla" headsetet från Poc sedan tidigare och framför allt basen är väldigt mycket bättre. Att lyssna på musik i dessa är den största skillnaden mot det gamla headsetet. Sedan har de också i de nya en gruppfunktion för att kunna skapa olika grupper att prata med varandra i, vet dock inte hur mycket värde den har. Inte för mig i alla fall då jag inte vet någon som har köpt detta headset än.
Har precis fått hem det och ska köra det under jul/nyårsledigheten. Har det "gamla" headsetet från Poc sedan tidigare och framför allt basen är väldigt mycket bättre. Att lyssna på musik i dessa är den största skillnaden mot det gamla headsetet. Sedan har de också i de nya en gruppfunktion för att kunna skapa olika grupper att prata med varandra i, vet dock inte hur mycket värde den har. Inte för mig i alla fall då jag inte vet någon som har köpt detta headset än.
Obex Connect Headset | POC
The Obex Connect Headset delivers crisp and clean sound, and makes it easy to communicate with your whole group when you ski together, so you can share information about the conditions and the terrain, helping to keep everyone away from risk zones.
poc.com