Hjälmar på nätet..

ALonn

Ny medlem
Hjälmar på nätet..
tjena tjena,

tänkte köpa ny hjälm antingen på nätet eller i affär. Vad tycker ni?
Man måste ju prova hjälmen innan och det är ju problemet med internet men priset är ju ofta en stor fördel...
Linka gärna någon bra "hjälmsida".

Tack på förhand! ^^

Hjälmar på nätet..
köpte min hjälm på nätet och det var inga som helst problem med det. det var en giro g 10 mx med tune ups 2 skullcandy vilken jag köpte för runt 1000 lappen. inte eet dåligt pris enligt mig det vara bara att prova i affären och sen beställa på internet. mkt skönare via nätet oxå:D

Hjälmar på nätet..
gå till nån butik och prova ut en hjälm och köp den där om den passar din skalle. går snabbare också - du behöver inte vänta på din nya hjälm i 1-2 veckor. köpa hjälm på internet bara för att den såg snygg ut kan bli så totalt fel det bara kan bli.

Christmas_Inn sa:
köpte min hjälm på nätet och det var inga som helst problem med det. det var en giro g 10 mx med tune ups 2 skullcandy vilken jag köpte för runt 1000 lappen. inte eet dåligt pris enligt mig det vara bara att prova i affären och sen beställa på internet. mkt skönare via nätet oxå:D
varför köpte du inte den i butiken direkt, Christmas Inn? kan knappast blivit speciellt mycket billigare på nätet än i affärn/markbutiken med frakten + en ev postförskottsavgift inräknad.

Senast ändrad:
Hjälmar på nätet..
Christmas_Inn sa:
Vilken sida? Låter väldigt billigt...

Tillbaka
Topp