Måste säga att jag kände av en gnutta hat därEmilRosenberg sa:Jag tycker inte att du borde ha skapat den här tråden. Den är mycket värdelös och kommer förmodligen inte göra någonting annat än se till att folk sprider mer hat på forumet.
Tack för mig.
Med retteGazza1 sa:Måste säga att jag kände av en gnutta hat därEmilRosenberg sa:Jag tycker inte att du borde ha skapat den här tråden. Den är mycket värdelös och kommer förmodligen inte göra någonting annat än se till att folk sprider mer hat på forumet.
Tack för mig.![]()