T
twintipunge
Guest
Hjälp ak4 eller k2 public enemy
Hej ska jag köpa fjolårets ak4 som är 163 cm långa eller k2 public enemy 159cm?jag är 159 och väger 50
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Varför välja Ak4:an om han ska åka offpist? Den är mycket smalare.swim sa:Jag har brovat både ak4 och PE. Just nu åker jag på PE och gillar dem bäst. Men om du ska åka offpist så tycker jag att du ska välja ak4erna, men om parken drar det längta strået är det PE som gäller. (PE funkar även utmärkt i pist och puder...)
Ja det gör dom. Med det är meningen att dom ska göra det. K2 har lagt ett mjukt belag på ovansidan som går sönder lätt för att skidorna ska få en trashig look. Bra eller dåligt? Välj själv.Vildah sa:Som Chph sa så går PE:n sönder direkt på ovansidan. Mina gjorde de efter 5 timmar i kungsberget :/
seriöst? driver du eller? mina har slitits lite på ovansidan men inte så överdrivet mkt..hellbergarn sa:Ja det gör dom. Med det är meningen att dom ska göra det. K2 har lagt ett mjukt belag på ovansidan som går sönder lätt för att skidorna ska få en trashig look. Bra eller dåligt? Välj själv.Vildah sa:Som Chph sa så går PE:n sönder direkt på ovansidan. Mina gjorde de efter 5 timmar i kungsberget :/
mina är fett slitna :/ med det gör inte åkningen sämre för de..alwaysCrash sa:seriöst? driver du eller? mina har slitits lite på ovansidan men inte så överdrivet mkt..hellbergarn sa:Ja det gör dom. Med det är meningen att dom ska göra det. K2 har lagt ett mjukt belag på ovansidan som går sönder lätt för att skidorna ska få en trashig look. Bra eller dåligt? Välj själv.Vildah sa:Som Chph sa så går PE:n sönder direkt på ovansidan. Mina gjorde de efter 5 timmar i kungsberget :/
riktigt feta skön bra skidor hur dom än ser ut på ovansidan..
Nej jag driver inte, det är så. Annars skulle dom valt att åtgärna problemet efter tre års klagomål från vissa håll.Martiiin sa:mina är fett slitna :/ med det gör inte åkningen sämre för de..alwaysCrash sa:seriöst? driver du eller? mina har slitits lite på ovansidan men inte så överdrivet mkt..hellbergarn sa:Ja det gör dom. Med det är meningen att dom ska göra det. K2 har lagt ett mjukt belag på ovansidan som går sönder lätt för att skidorna ska få en trashig look. Bra eller dåligt? Välj själv.
meh man vill juh ha sina skidor helahellbergarn sa:Nej jag driver inte, det är så. Annars skulle dom valt att åtgärna problemet efter tre års klagomål från vissa håll.Martiiin sa:mina är fett slitna :/ med det gör inte åkningen sämre för de..alwaysCrash sa:seriöst? driver du eller? mina har slitits lite på ovansidan men inte så överdrivet mkt..