hjälp! akut! loaded vanguard eller dervish?

erik777

Ny medlem
ska köpa ny longboard och kan inte bestämma mig!!
använder mest som färdmedel, älskar att köra slalom fort, vill börja lära mig att danca och trixa lite och sånt

vanguard eller dervish?

har hört så mycket om dervishen och det är så många som har den. dervishen är ju bättre att danca med men vanguarden sägs vara skönare att cruisa och carva med.

kan icke bestämma mig! hjjälp ska köpa den om 2 dagar!

dervish lätt den e grymt mycke skönare de kan ja lova du blir inte besviken!ja köpte en dervish för 3 dar sen den verkligen stört skön! 11/10

Har testat en kompis bräda som har drop-trough och den lät sketmycket! Är det något man kan bara olja eller låter det så hela tiden på drop-trough brädor? Skall köpa en dervish tänkte jag men sen kom på hur det var när jag testade min kompis bräda, (vill nämligen inte att brädan skall låta så) kan man bara olja så går ljudet bort eller är det så på drop-trough brädor?

sammewamme sa:
Har testat en kompis bräda som har drop-trough och den lät sketmycket! Är det något man kan bara olja eller låter det så hela tiden på drop-trough brädor? Skall köpa en dervish tänkte jag men sen kom på hur det var när jag testade min kompis bräda, (vill nämligen inte att brädan skall låta så) kan man bara olja så går ljudet bort eller är det så på drop-trough brädor?
oj oj oj då... tror du verkligen att den låter för det är droptrough -.-', jag har en dervish och den låter bara när jag kör på gammla trägolv, och då är det golven knarrar, det är hårdheten på hjulen som gör att det låter så hemsk... och om du nu inte vill ha drop trough men ändå ha en dervish så sätt truckarna under brädan

nu äre ju så att grabben skulle köpa den inom två sagar, och det har ju gått några månader... lägg ner tråden :P

Tillbaka
Topp