Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Okej men tack för alla svar, har varit till riktigt stor hjälp! :D
Jag ska nog ta ett par Paris 180mm och Orangatang Stimulus 80a 70mm, tror jag iaf, ska snacka med dom på hardwear och se vad dom har att säga!
Och anledningen till att dom kommer säga att du behöver hårdare hjul är för att du kommer nämna ordet "slide" :P Men mjukare hjul greppar bättre och är skönare att slidea/cruisa med men det slits fortare men det är inget problem, du kommer förmodligen kunna ha dina hjul minst 2 år oavsett
86a ... Dom är hårda och stötiga, de släpper lättare så det är enklare att få det att släppa men det blir svårare att slidea dock eftersom dom är hårdare så slits det mindre när man slidear
Jag har en Dervish med 180 mm randall R2 truckar och Orangatang Durian 83a (dom lila), och jag slidar lätt med dom och tycker dom är sköna att bara glida runt på =)