EricNorrlander Ny medlem 2007-10-30 Hjälp att välja färj på jacka #41 det blev rosa alltid retar det nån ;-)
L Lee-nus Aktiv medlem 2007-10-30 Hjälp att välja färj på jacka #42 allvarligt talat, vem orkar bry sig om detta längre...? nu säger jag väl emot mig själv lite, men lägg ner tråden nu... Senast ändrad: 2007-10-30
allvarligt talat, vem orkar bry sig om detta längre...? nu säger jag väl emot mig själv lite, men lägg ner tråden nu...
K Kgis Ny medlem 2007-10-30 Hjälp att välja färj på jacka #43 Ta den du själv tycker är snyggast? Orka att du ska fråga hela freeride om vilken jacka som är snyggast....
Ta den du själv tycker är snyggast? Orka att du ska fråga hela freeride om vilken jacka som är snyggast....
D Dundret0970 Aktiv medlem 2007-10-30 Hjälp att välja färj på jacka #44 okej men orange hade nog varit bäst....plus att du är lite för liten för den här sidan..kom tillbaka när du har blivit äldre Peace.
okej men orange hade nog varit bäst....plus att du är lite för liten för den här sidan..kom tillbaka när du har blivit äldre Peace.
A axll Guest 2007-10-30 Hjälp att välja färj på jacka #45 jag tycker den rosa är najs men färgen är lite blänkig:P min åsikt iallafall
Perrrra Aktiv medlem 2007-10-30 Hjälp att välja färj på jacka #46 jag tycker att du skulle ha tagit svart i typ 2 storlekar större än dig själv, för dem andra ser så Glansiga och plastiga ut.
jag tycker att du skulle ha tagit svart i typ 2 storlekar större än dig själv, för dem andra ser så Glansiga och plastiga ut.