Hjälp. Jag behöver en bindning.

hempa66

Ny medlem
Hjälp. Jag behöver en bindning.
Hej på er.
Är det någon som har ett par gamla bindningar till övers? Mina har kraschat och har inte råd med nya just nu. Jädra öken... men sant. Vad som helst för ca 300 spänn eller ett kul byte mot ett par gamla K2 CVC, 90-talets extremskida.
Hempa
ahnfeldt@yahoo.se
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp