Hjälp med att hitta en ny bräda.

Alextangent

Ny medlem
Hej, behöver hitta en ny bräda och vill ha lite förslag och hjälp.
Kommer nog åka i pist och park för det mesta så jag vill ha en allroundbräda. Har kört några år, mest pist så har inga problem där, men skulle vilja lära mig att köra park.

Jag är lång, smal med stora fötter så vet inte riktigt vilken storlek som passar.
Körde en Nitro Ripper 2011 innan men har växt ur den. Har kollat lite på en DC PLY men tror mina fötter är för stora för den modellen.

Längd: 186cm
Vikt: 60kg
Skostorlek: 45-46, 29cm
Pris: runt 3000-4000

Jag är nöjd med min Westmark.

Men om du är på en budget så förordar jag starkt begagnatmarknaden för brädor och fabriksnya boots.

Ligger mycket skoj ute på köp och sälj här just nu :) Bland annat en förra årets (tror jag) Endeavour Live 157 wide i oklart skick för 1000 spänn.

Xavier sa:
Jag är nöjd med min Westmark.

Men om du är på en budget så förordar jag starkt begagnatmarknaden för brädor och fabriksnya boots.

Ligger mycket skoj ute på köp och sälj här just nu :) Bland annat en förra årets (tror jag) Endeavour Live 157 wide i oklart skick för 1000 spänn.
Tack för tips och hjälpen!
Har inte direkt en budget som jag vet, är oklart på den delen. Har jag råd blir det nog nytt. Annars kollar jag runt på köp och sälj för bräda och köper bootsen nya.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp