ArianH
Ny medlem
Hjälp med Bataleon Airobic !
Tjena nu äre jag här igen, jag köpte en evil twin men var inte nöjd, tyckte om att åka den men flexet var jö väldigt hårt.. 
alla sa att den var mjuk å hit å dit men den var hyfsat styv när jag väll försökte pressa upp den(kan även vara att jag suger extremt hårt) så nu äre nytt brädköp på G
Hur är airobicen
? svår lr lätt åkt ? m.m?
Sen om någon här hade kunnat hitta någon sida helst i Sverige eller Europa som har denna brädan till lågt pris och som kan skicka den till Sverige så snabbt som möjligt belönas! längd 154. belöningen blir 100kr^^
för den som säger en sida som jag beställer ifrån !
hittade på bluetomato men den är 157 och det är för långt för mig.
min goliath var 157 å¨den var både tung och för lång
evil twinen var bra längd 154 och längden är jag nöjd me dock är den nt flexig så aa :/
Tacksam för svar!" btw så är båda mina brädor till salu
Edit: är 170 väger 85 skostorlek 45
alla sa att den var mjuk å hit å dit men den var hyfsat styv när jag väll försökte pressa upp den(kan även vara att jag suger extremt hårt) så nu äre nytt brädköp på G
Hur är airobicen
Sen om någon här hade kunnat hitta någon sida helst i Sverige eller Europa som har denna brädan till lågt pris och som kan skicka den till Sverige så snabbt som möjligt belönas! längd 154. belöningen blir 100kr^^
för den som säger en sida som jag beställer ifrån !
hittade på bluetomato men den är 157 och det är för långt för mig.
min goliath var 157 å¨den var både tung och för lång
evil twinen var bra längd 154 och längden är jag nöjd me dock är den nt flexig så aa :/
Tacksam för svar!" btw så är båda mina brädor till salu
Edit: är 170 väger 85 skostorlek 45
Senast ändrad: