Hjälp med boots
Jag ska köpa nya boots, och skulle gärna få lite vägledning. Jag har åkt två-tre år och är en helt okej åkare, men åker än så länge bara pist. Åkstilen är hyfsat aggresiv, åtminstone med hänsyn till att jag inte åkt så länge. Vad bör man då satsa på för boots? Jag vet att det är individuellt och så vidare, men om jag kunde få lite riktlinjer eller några olika modeller att prova skulle jag bli väldigt tacksam.