Hjälp med Full tilt pjäxor?
Åkte förra säsongen med ett par full tilt booter (Turkos/Gul) och tyckte bra om dom i alla lägen förutom när jag hoppade..... Då var jag där och stötte i med tårna i fram.
Har provat spänna dom hårdare men då somnade ju fötterna i stället.
Då var min tanke till att köpa en storlek större än 27.5 som jag hade....
Var ner och testade i butiken och dom mätte foten och sa att jag absolut inte skulle köpa några större pjäxor.
Dom sa att om jag nu köpte årets modell av full tilt booter så skulle de värma dom så att foten sätter sig lite mer mot hälen och att jag inte kommer att stöta i fram till.
Nu till frågan ... Stämmer detta?
Kommer ju känna mig grymt korkad om jag köper samma storlek i år igen och får samma problem...
Kan de vara ett alternativ till att beställa storlek 28 från utlandet eller finns chansen att de blir bra om jag nu köper nya som de värmer efter mina fötter?
Mina full tilt var inte värmda...
Har provat spänna dom hårdare men då somnade ju fötterna i stället.
Då var min tanke till att köpa en storlek större än 27.5 som jag hade....
Var ner och testade i butiken och dom mätte foten och sa att jag absolut inte skulle köpa några större pjäxor.
Dom sa att om jag nu köpte årets modell av full tilt booter så skulle de värma dom så att foten sätter sig lite mer mot hälen och att jag inte kommer att stöta i fram till.
Nu till frågan ... Stämmer detta?
Kommer ju känna mig grymt korkad om jag köper samma storlek i år igen och får samma problem...
Kan de vara ett alternativ till att beställa storlek 28 från utlandet eller finns chansen att de blir bra om jag nu köper nya som de värmer efter mina fötter?
Mina full tilt var inte värmda...