Guccisneakers
Ny medlem
Hjälp med ny bindning uppskattas :)
Tänkte köpa nya bindningar till min Bataleon Hero 153
Jag kör på ett par Nidecker-boots och en Bataleon The Hero.
Jag har en budget på ungefär 1000:- +- några hundringar. Är ganska ny i backen, åkt en säsong men många kompisar som åkt i princip hela sina liv säger att jag utvecklas snabbt, och jag vill då ha en bindning jag iaf kan ha några säsonger framöver så just nu är det bara pist men jag lär åka flera dagar i veckan så jag kommer nog vilja hoppa mer och mer
Dessa alternativen har jag för tillfället:
Flow TEAM -06 800:- @ En bekant :P
Drake Pro MLB -06 @ Boardstore 999:- [Read från 1850:-]
Drake Czar -06 @ Boardstore 1299:- [Read från 1850:-]
Drake F60 -05 Begagnad av en här på forumet 700:-
Jag har storlek 42 i mina nidecker-boots och det är en Large-bindning.

Där är flows measurement-guide och där är 42/L halft ifylld, innebär detta att det kommer glappa?
Skulle uppskatta hjälp och förslag på bindningar i samma prisklass, begagnade eller inte spelar ingen roll
Tack på förhand // Anton
Jag kör på ett par Nidecker-boots och en Bataleon The Hero.
Jag har en budget på ungefär 1000:- +- några hundringar. Är ganska ny i backen, åkt en säsong men många kompisar som åkt i princip hela sina liv säger att jag utvecklas snabbt, och jag vill då ha en bindning jag iaf kan ha några säsonger framöver så just nu är det bara pist men jag lär åka flera dagar i veckan så jag kommer nog vilja hoppa mer och mer
Dessa alternativen har jag för tillfället:
Flow TEAM -06 800:- @ En bekant :P
Drake Pro MLB -06 @ Boardstore 999:- [Read från 1850:-]
Drake Czar -06 @ Boardstore 1299:- [Read från 1850:-]
Drake F60 -05 Begagnad av en här på forumet 700:-
Jag har storlek 42 i mina nidecker-boots och det är en Large-bindning.

Där är flows measurement-guide och där är 42/L halft ifylld, innebär detta att det kommer glappa?
Skulle uppskatta hjälp och förslag på bindningar i samma prisklass, begagnade eller inte spelar ingen roll
Tack på förhand // Anton