Hjälp med ryggsäck

kimkimkim

Ny medlem
Hjälp med ryggsäck
Hade tänkt skaffa mig en ryggsäck. Det ska vara nåt i stil med Gravis modell Metro men den får gärna vara lite billigare. Det bör finnas utag för mp3-spelare och mång praktiska fack. laptop fack är inte nödvändigt.

Någon som vet någon bra modell eller säljer en?

Hjälp med ryggsäck
Jag vet inte vad Gravis Metro är för nån slags ryggsäck, men eftersom du skriver här gissar jag du ska ha ryggsäcken till skidåkning? Kanske inte är nåt för dig, men det senaste på ryggsäcksmarknaden är väl inbyggd avalung. Vet att Black Diamond släpper en modell nu till vintern som skulle kosta runt 170$.

Hjälp med ryggsäck
mjaae, jag ska inte ha den till skidåkning. mer som en city-ryggsäck. och ja, dakine vet jag har bra modeller men vilken ska man välja?

Hjälp med ryggsäck
Tjena !

Burton Feedback Pack, Grym.

Många praktiska fack. Uttag för hörlurar ,telefon ... finns laptop fack på köpet. kolla in på Burtons hemsida. Kostar runt 900kr
DaKine är billigare men sämre kvalitet.
MvH

Magnus

Hjälp med ryggsäck
Duel tycker jag! den har organizer, plats för mp3 (med line out), mobil, laptop ficka som ligger "utanpå". enkelt så slippar man rota i det stora facket. mm mm
Eller så 101 som nämns ovan. Mkt olika fack! bla fack i ryggen, dokumentficka, plats för laptop, skivor, och det som nämnts på Duel.
Annars Campus kanske? har allt som nämnt ovan + kylfack..hehe

kolla www.dakine.com och sedan under packs och street

Tillbaka
Topp