Hjälp mej...

KELLNER

Ny medlem
Hjälp mej...
hej ja e en kille på 11 år som vill bygga en rail meen ja ha 2 problem ja vet ej vart ja kan få en rail och ja ha en platt gård så ja ha ingenstand att ta fart ifrån!!

Hjälp mej...
Hej, jag är en pojke på 15 vintrar. Det du skriver tycker jag låter intressant. Vi verkar ha samma intressen. Jag skulle rekkomendera dig att du bygger ett farttorn att ta farten ifrån. Problemet brukar lösas genom 4 lastpallar och 2 skivor, går att lösa på svårare och lättare sätt men så gör man enligt KP (Kamrat Posten)

Rail finns i staden, läste dock i Kropp och Knopp att det kan vara farligt med detta "railande"
Ta med en bågfil, skruvmejsel, Shiftnyckel och lite verktyg så hittar du troligtvis ett fint rail nånstans i staden som du bara mojänkar av och tar hem, annars kan du kolla på soptippen, eller ett industriområde. Daggmask på kamratposten sa dock att man även kunde kolla på skoltak där det finns "snöskydd" som man kan ta och svetsa ihop till en fin rail.

Ha det bra, och om du tycker jag lät intressant och hade liknande intressen så var inte feg att fatta pennan och skriva tillbaka.

Hälsningar Felix med F

Hjälp mej...
Och jo, förrsesten. Jag lyssnar på Eminem, Britney Spears och ibland Markoolio.

Hjälp mej...
Rail brukar va rätt svårt att få tag på asså...bara börja letar..gå till vägverket elelr nåt å fråga om du får köpa ett där ifrån kanske. har aldrig provat det men dom borde ju ha en del fina rails asså. annars så kan man ju köpa färdigmonterade rail på nätet ifrån staterna för några tusen (riktiga parkrail asså). nu komemr jag dock inte ihåg va adressen var men såg på freerideforumet för jag har för mig att det var därifrån jag fick det.

Lycka till

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp