Hjälp mig få världens mest ner klibbade Mazda...

ThelandWhao

Ny medlem
Hejsan gått folk ... Jag har en Mazda 626 som har en herrans massa klibbor på... Förra året i februari började vi att sätta på klibbor på min bil... Vi började det hela med ett stort burton märke på högra sidan av motorhuven..Då befann vi oss på Frösön/Östersund.. Sen rullade det bara på... Jag och alla mina vänner spenderade hela vintern upp i åre och där flög det på ännu mer klistermärken.. Nästan allt på bilen har ett klistermärke ..Allt utom sånt som gör att det blir en säkerhetsrisk att köra... Det är en massa företag som har skickad klibbor, Burton, Billabong, Whiteout, Volcom, Transition och en massa fler... Men jag/vi är inte nöjda så jag tänkte vända mig åt er.. Dom som skulle vilja hjälpa oss med detta skulle då kunna skicka ett brev med en massa olika klibbor..Det vore toppeeenn.. Ska försöka få upp nån bild på bilen på presentationen .... Om ni skulle vilja hjälpa oss med detta så skicka mail till mig eller svara på forumet så fixar ja adressen åt er.... Sen när ni ser bilen i Åre eller nått annat fjäll så är bara o knacka på o åka lite..!

Stay fly HIGH ...

Bilden två bilder uppe nu plus en med han o mig på samma .. :) haha Jag ska fixa nå nya bilder på han men jag är längst upp i norge ute på en ö 3 timmars färjetid. .. Och Mazdan är i stockholm ..=) Syrran har den när hon jobbar där nere.. så den är rätt känd där också .. Men hon skulle knäppa nya kort o skicka till mig i helgen .. :) så då kommer de fler.. men de liggger 2 stycken uppe nu tror ja

skicka klibbor till mej istället, så ska jag få världens mest ner klibbade Seth Pistols.

Lägg upp bilderna på www.tinypic.com

haha! När du skrev om bilen lät de som att hela bilen var täckt, så kikar man in i ditt fotoalbum så ser man att de sitter 4-5 stickers på den ? Blev riktigt besviken!

fuckers! bilderna är ju fårn begynnelsen... dev var faktiskt i princip täckt. tro mig jag vet!

Tillbaka
Topp