Hjälp mig välja rätt twinchicks!

varför inte öppna en twnichicks hyr ställe:) så alla kan hitta sin favorit typp :D ........eller?? sedan kan man köpa dom också så klart men man vill ju prova... Känna efter..

Senast ändrad:
jahren: Förhoppningsvis så kommer det ett par nya Twinchix denna säsongen eller nästa. Hört ryktas om ett par pro modells från Ryssland

//H

Hasse sa:
jahren: Förhoppningsvis så kommer det ett par nya Twinchix denna säsongen eller nästa. Hört ryktas om ett par pro modells från Ryssland

//H
fan va nice, vet du nån agentur som kan ta in dem? är det chixblades eller twinchix?

midjan har otroligt bra bredd, har hört från folk som har testkört dom och dom har otroligt bra glid behöver nästan aldrig vallas. plus så är dom kurviga och läckra

Senast ändrad:
jag vet inte om någon har uppmärksammat detta men det finns en twinchix återförsäljar precis på vägen till alpingargaet. club privé säger sig erbjuda de alldra senast modellerna från de störst märkerna, kan dock säga att jag själv tror att de är en bluff tror mest dom kör på 80-81 (gammal årgång) från märket ryssland. Dessa ska enligt information jag hittat på nätet varar otroligt villiga att utvecklas, de kan va lite oslipade i början men de blir bättre ju längre man kör dom, dom lixom anpassar sig efter åkaren vilket kan var otroligt fördelaktigt speciellt vid annorlunda terräng och parkåkning.. själv föredrar jag dock de lite fräshare hi-tech modellerna som kommer ''innlärda'' direkt från start typ http://www.marieplosjo.com/g33_5.asp

dom lixom anpassar sig efter åkaren vilket kan var otroligt fördelaktigt speciellt vid annorlunda terräng och parkåkning..
du menar när man kör på ställen där man vanligtvis inte brukar köra ? typ i skogen o så? Låter som något man bör investera i.

tydligen twinchix. Skall vara nåt alldeles speciellt!!! Återkommer när ja har fått mer info. ISPO brukar vara bra info om sånt ;)

//H

Jag tycker det är intressant hur man återupptagit det här med vibrationsdämpare, och att man valt att placera dem både över och under!

Hasse sa:

//H
Dom har kommit nu, men varken skipass eller freeskiermag gav dom speciellt håriga betyg.
Bolshivicks promodel tror jag dom heter, inte säker på stavning. Rejäl jävla fishtail på dom också, vilket lär framkalla ett kopiöst sprut.

bolshivicksnikolayvolkoffboriszhukov.jpg

Släpptes ju även en ny feting från ett amerikanskt bolag tidigare i år, verkar vara lite inriktad på jibb med tanke på photoshooten i en lekpark -eller vad ger det er för vibbar?
cfppd3.jpg

cppd3.jpg

Tillbaka
Topp