M marcusn Medlem 2007-11-23 hjälp mig!.!.!.!.! #1 hej, det här handlar inte om skidor direkt da men jag behöver hjälp med en film. hur kopierar man in en text in i en film så den stannar där?
hej, det här handlar inte om skidor direkt da men jag behöver hjälp med en film. hur kopierar man in en text in i en film så den stannar där?
SverigeTomten Ny medlem 2007-11-23 hjälp mig!.!.!.!.! #2 Menar Du i filmredigeringsprogram? Har inte en aning hur man gör sånt, skulle vilja veta hur man gör det i movie makern...
Menar Du i filmredigeringsprogram? Har inte en aning hur man gör sånt, skulle vilja veta hur man gör det i movie makern...
Railson Medlem 2007-11-23 hjälp mig!.!.!.!.! #3 Om det är i vegas så kan du fråga mackep här på freeride, För han kan vegas rätt så bra
M marcusn Medlem 2007-11-23 hjälp mig!.!.!.!.! #5 jo men jag menar att man lägger in typ SWESUB på en helt vanlig film.
D Deleted member 39569 Guest 2007-11-23 hjälp mig!.!.!.!.! #8 Valfri mediaspelare > Print Screen > paint > Paste > Spara > Klart!