hjälp om midjemått och bindnings storlek
tja
tänkte köpa en ny bräda iår och undrar lite över vissa saker.
jag åker mest i parken men blir väl nån vända i lössnön när den kommer.
tänkte mig en nitro swindle 152 (jag är ungefär 173).
jag har 27.5 på bootsen och undrar lite om large bindningar blir för stort? och om fötterna rymms utan toe/heeldrags när midjan bara är 249 mm, kommer att ha duckstance (ca 15/-15) och stå hyfsat brett, men vet ändå inte om det räcker.
tack för hjälp!
tänkte köpa en ny bräda iår och undrar lite över vissa saker.
jag åker mest i parken men blir väl nån vända i lössnön när den kommer.
tänkte mig en nitro swindle 152 (jag är ungefär 173).
jag har 27.5 på bootsen och undrar lite om large bindningar blir för stort? och om fötterna rymms utan toe/heeldrags när midjan bara är 249 mm, kommer att ha duckstance (ca 15/-15) och stå hyfsat brett, men vet ändå inte om det räcker.
tack för hjälp!