Hjälp Oss!

annamalinlinn

Ny medlem
Hjälp Oss!
Vi är två tjejer som är i DESPERAT behov av boende i St Anton. Det är verkligen akut, vi letar efter ett ställe som vi kan sova i bara någon natt nu i början när vi kommer ner för säsongen. Det absoult bästa vore att hitta nått för hela vintern. Hör gärna av er om ni har några tips, allt kan vara till stor hjälp. Vi kommer ner nu den 30e...

Tack på förhand!

Hjälp Oss!
MEN åååh jo vi fattar nu, men vi är desperata, inga suxuella tjänster med st august... Vi har ingenstans att bo och vi åker ner på tisdag. Snälla har ni några tips?

Hjälp Oss!
Boendet är i mittenregionen så att säga,

damn it försent, Mitt förslag är heltenkelt att googla St. Anton + apartments. brukar funka, annars finns de ganska mkt lägenheter i alperna typ.

Senast ändrad:
Hjälp Oss!
Tror helt ärligt att ni kommer hitta något på plats. Tror iallmänhet att det är så att det finns många vandrarhem osv, Så var det i zell am see. Inte samma ställe direkt men still, samma land om jag inte tar fel ;) annars står st august erbjudandet kvar

Hjälp Oss!
okej, jo det löser sig säkert när man är där, me n det vore skönt att veta att man har någonstans att sova första natten nere på ort. Okej är du i zell am see? hur är det? Haha i värsta fall, worst case, har du något rum/säng/madrass över? ;)

Hjälp Oss!
annamalinlinn sa:
okej, jo det löser sig säkert när man är där, me n det vore skönt att veta att man har någonstans att sova första natten nere på ort. Okej är du i zell am see? hur är det? Haha i värsta fall, worst case, har du något rum/säng/madrass över? ;)
haha ne jag e i sverige, Ville bara hjälpa efter mitt dåliga skämt xD , lycka till med rum nu

Hjälp Oss!
Har ni testat att skicka till turistbyrån?

"Are you looking for an accommodation for the whole season or the whole year?

Please send an e-mail to the Tourist Office info@stantonamarlberg.com with the subject "Accommodation for the season" or "Accommodation for the whole year" and you will get the list per e-mail."

Annars så försök hitta nummret till Haus Anita i St jacob, men ni är kanske lite väl sent ute!

Lycka till

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp