hjälp.. tack!

snacke

Ny medlem
hjälp.. tack!
Skulle gärna vilja börja tävlingsåka men har inte en aning om hur man går till väga... någon som kan förklara lite hur det går till osv??

Tack på förhand!! //Snacke
 
hjälp.. tack!
Ta kontakt med en slalomklubb.

Och skriv en vettig rubrik på tråden.

Edit: Opps, såg inte att det låg under Snowboard. Men en vettigare rubrik kanske hade kunnat förtydliga om att det va snowboard du ville tävla på.
 
Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp