S snacke Ny medlem 2006-11-05 hjälp.. tack! #1 Skulle gärna vilja börja tävlingsåka men har inte en aning om hur man går till väga... någon som kan förklara lite hur det går till osv?? Tack på förhand!! //Snacke
Skulle gärna vilja börja tävlingsåka men har inte en aning om hur man går till väga... någon som kan förklara lite hur det går till osv?? Tack på förhand!! //Snacke
JockeSki Medlem 2006-11-05 hjälp.. tack! #3 Ta kontakt med en slalomklubb. Och skriv en vettig rubrik på tråden. Edit: Opps, såg inte att det låg under Snowboard. Men en vettigare rubrik kanske hade kunnat förtydliga om att det va snowboard du ville tävla på. Senast ändrad: 2006-11-05
Ta kontakt med en slalomklubb. Och skriv en vettig rubrik på tråden. Edit: Opps, såg inte att det låg under Snowboard. Men en vettigare rubrik kanske hade kunnat förtydliga om att det va snowboard du ville tävla på.