Hjälp!

thobie

Medlem
Hjälp!
Är det någon som har tips om hur jag ska göra för att få komma ner till Italien å jobba/ åka bräda under säsong??

behöver lite råd, går sista året på gymnasiet nu men sen vill jag iväg..
 
Hjälp!
Kom igen, lite seriösa svar...=P

Kolla runt på Internet, kan du Italienska så är väl det en klar fördel... annars är det väl bara kolla upp olika skidorter... skicka brev/mail... ring... etc...

kör hårt
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp