Hjälp!!!

Nozze

Ny medlem
Hjälp!!!
Faan asså jag har fobi mot att göra 360 i big jumps... vet inte varför tvekar hela tiden när jag kommer mot kicken!!!

Men typ i Girljumps så går de bra å i sånna hopp jag bygger själv...!!!

//Alex

Hjälp!!!
Jag ska hjälpa dig.
Om du slutar skriva så kassa rubriker på dina inlägg i forumet.
(jag vet att jag varit likadan)

Det kan kännas läskigt för att det är så stort.
Själv tycker jag att det är först när man känner sig säker på tricket som man kan våga fullt ut även i de större hoppen.
Ibland när man hoppar i små hopp sätter man trick pga. ren tur, man rycker till och så landar man rätt.
Det brukar sällan funka i stora hopp dock.

Se till att bli säker på tricket i småhopp och VÅGA prova i stora.

vad är det värsta som kan hända... =)

Hjälp!!!
lite nyfiken bara. Vad räknas som girljump? Har själv inte vågat mig på större än 5 meters platåer än, har inte känt mig tillräckligt säker. Men medans jag hoppade på dessa så kom brudarna på 10 meters platån. Vad räknas jag som då, bebis?

Hjälp!!!
Hmm, patrik_83 5 meters räknas definitivt som "girljump" fastän jag inte andvänt det uttrycket tidigare ! hellre så säger man " freeskierwannabe jump " haha :P hmm det är bara att satsa gärnet och skita i om man slår sig ! det ända som händer är att det kan bli nåt blåmärke !

Hjälp!!!
jag tycker ändå att folk fäster sig vid längden på hopp för mkt! räkna hängtime ist... ett 5meters hopp emd riktigt brant kick och bra innrun kan kännas större än ett långt hopp med flack kick....

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp