Hjälp

• Trådstartare Trådstartare fisherman
  • Start datum Start datum
F

fisherman

Guest
Hjälp
Hej jag vill gärna försöka bli bra på twintip ! Bästa jag kan nu är 360 typ ! BOr jämte isaberg som inte har nån park elelr ett ända hopp eller rail.Man får inte ens bygga hopp!Hur ska man kunna bli bra då? Tips? Vad kan jag göra?

Hjälp
Jag skulle föreslå att du tjatar satan på dina föräldrar att ni ska åka till en backe med park. Funkar inte detta drar du ihop några kompisar och skaffar mycke dålars så ni kan hyra en stuga i sälen eller liknande. Annars finns det ju pulkabackar och spade. bara du vill så går det.

Hjälp
Geee sa:
Jag skulle föreslå att du tjatar satan på dina föräldrar att ni ska åka till en backe med park. Funkar inte detta drar du ihop några kompisar och skaffar mycke dålars så ni kan hyra en stuga i sälen eller liknande. Annars finns det ju pulkabackar och spade. bara du vill så går det.
Ett problem man måste vara 18 för att hyra stugan.

Hjälp
Geee sa:
brukar åka till sälen en gång pär år men det är ju bara en vecka

Hjälp
du kanske kan bygga hopp på gården om du har nån sån?
bygga rails eller nån box å ha ute eller åka vid nån ishall? kanske prova ta nåt handrail?
du kan droppa tak nånstans åka på nåt annat roligt. finns egentligen hur mycke som helst att göra bara man vill.
edit: och åk till orsa i sommar på camp o hoppa lite vattenhopp!

Senast ändrad:
Hjälp
fisherman sa:
JoakimE sa:
men isaberg har ju ett hopp som är ok det ligger i snowboard backen
Jag har vart med och byggt det hoppet ! MEn det är ju inte så stort
va fan det räcker! man slänger lätt en 3 i det och en kompis satte 7 där. Det räcker till en början för isaberg med alla danskar annas kommer dom köra ihjäl sig.
Men gör som tittti säger bygg ett hopp hemma eller utmed nån väg och be din pappa dra dig med bilen så gör jag i allafal

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp