hm vad heter skidorna ?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

drickredbull

Ny medlem
hm vad heter skidorna ?
jag var å köpte ett par skidor idag, de var k2 men jag komme inte ihåg de stans namnet hehe. men dom är vit och svart(kanske lite grå ?) uppepå, och rosa på sidorna. under är dom blå och röd. kostar 5 000kr.(utan bindnigar) . åså sa va det nån känd skid åkare som hade designat dom. sen så var det nitat på dom längst fram.

och om nått snille kommer på namnet, är det bra skidor tycker ni ?

(och kan inte kolla vad dom heter heller för jag får dom inte förs en på måndag :(
------------------------------------------------------------------------------------------------------
EDIT

w_anton får en kaka efter som han kom på vad de var för skidor =)

här har vi ju dom, http://www.novatours.lv/skying/gear/k2-0405mid/Seth.JPG fast mina är svart och vit =)

Senast ändrad:
hm vad heter skidorna ?
det är för dyrt med 5000 kr utan bindningar för Fujative och Silencer

hm vad heter skidorna ?
haha men kolla k2 hemsida det finns ju inte så många twintip skidor att välja på :P jag tror på public enemy

hm vad heter skidorna ?
men vafan nu börjar jag nästan tvivla på att de va k2:0

hatar mig själv jag är en typsik såndär idiot som går in i en afär leter upp dom värsta och snyggaste skidorna dom har och köper dom. sen så kommer man inte ihåg vad dom heter haha XD

hm vad heter skidorna ?
eh..?
Så det var twintip men inte dem där som jag sade?
Isåfall rätt ledsamt eftersom det där är alla k2:s twintips, så då var det inte k2 eller?

hm vad heter skidorna ?
Förresten, smart av dig att köpa skidor utan att ens veta namnet på dem.

hm vad heter skidorna ?
Ofta man köper ett par skidor utan att ens veta namnet på dem;) Är du säker på att det är K2 överhuvudtaget?

hm vad heter skidorna ?
Mmarkus sa:
eh..?
Så det var twintip men inte dem där som jag sade?
Isåfall rätt ledsamt eftersom det där är alla k2:s twintips, så då var det inte k2 eller?
opps råka citera en rad förmycket, självklart är det twintips !!!! =)

hm vad heter skidorna ?
W_Anton sa:
dom enda k2 skidorna jag kan komma på som är röda och blå på undersidan är Seth pistol .

http://www.novatours.lv/skying/gear/k2-0405mid/Seth.JPG

kan man få en lite mer ingående beskrivning? är dom feta, smala, grafiken, twintip och om det ens är K2 skidor? det brukar annars stå nånstans på skidorna om du inte vet.
ja dom är feta som fan. och jävlig mjuk skida. sen så stod dom i k2 sorimentet i affären.
tyärr tänkte jag inte på de utan tyckte dom va jävlig snygga. åså kolla jag runt med dom som jobba där å fråga massa skit. och dom sa att de var den bästa skiden dom hade där och att dom verkligen kunde rekomendera den å blablabla. så a jag köpte den. å nu ligger den kvar där och väntar på att få på sig bindnigar. så jag lyckades glömma vad den hette. men jag tror de va en k2 =)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Tillbaka
Topp