Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det var ju för väl eftersom det är giftigt i större mängder..OlaMelin sa:Han lämnade selen hemma också
Fast vi får inte glömma att det är bra i mindre mängder.Heinz_p sa:Det var ju för väl eftersom det är giftigt i större mängder..OlaMelin sa:Han lämnade selen hemma också
Nej, jag tror att det där var hans första försök på balansgång sedan gympalektionerna på mellanstadiet.I3ea sa:Han har säkert jobbat mentalt mot sin rädsla och övervunnit den. Samt även först övat upp sin balans på en slakkline. Ett liten höjd först för att sedan stegra utmaningen.
WordTompan14 sa:Nej, jag tror att det där var hans första försök på balansgång sedan gympalektionerna på mellanstadiet.I3ea sa:Han har säkert jobbat mentalt mot sin rädsla och övervunnit den. Samt även först övat upp sin balans på en slakkline. Ett liten höjd först för att sedan stegra utmaningen.
Bra saxat från DN där.emil11433 sa:Till sin hjälp hade lindansaren en... balansstav. Fattas bara. Någon säkerhetsanordning – som exempelvis en sele eller ett nät – var däremot inget för den 45-årige våghalsen, till vardags akrobat vid en cirkus.
Nu gick det inte helt enligt planerna – dåligt väder i massivet i sydöstra Schweiz gjorde att Nock fick avbryta första försöket, bara för att genomföra "promenaden" senare under dagen, när vädergudarna väl stod honom bi, Balansakten inleddes vid linbanans översta station, belägen på 3.300 meters höjd, och ändade vid dess mellanstation, på 2.700 meters höjd.
Jaså så det tror du.Tompan14 sa:Nej, jag tror att det där var hans första försök på balansgång sedan gympalektionerna på mellanstadiet.I3ea sa:Han har säkert jobbat mentalt mot sin rädsla och övervunnit den. Samt även först övat upp sin balans på en slakkline. Ett liten höjd först för att sedan stegra utmaningen.
Jag gick på staket när jag var liten, typ 4 eller nåt, men det var dock inte så stabilt. Höjden var kanske 2 meter och det var liksom inga konstigheter för mig. Det märkliga är min totala brist på balans i dagsläget. Har du någon djupgående analys månne?I3ea sa:Kom även på att han kanske redan som liten då han var typ tre eller något var en sån person som fann glädje att gå på staket och liknande som dock är väldigt stabilt. Vet att många i den åldern gärna vill testa sin balans med sånt då höjden är cirka 3dm.
Ja...Heinz_p sa:Jag gick på staket när jag var liten, typ 4 eller nåt, men det var dock inte så stabilt. Höjden var kanske 2 meter och det var liksom inga konstigheter för mig. Det märkliga är min totala brist på balans i dagsläget. Har du någon djupgående analys månne?I3ea sa:Kom även på att han kanske redan som liten då han var typ tre eller något var en sån person som fann glädje att gå på staket och liknande som dock är väldigt stabilt. Vet att många i den åldern gärna vill testa sin balans med sånt då höjden är cirka 3dm.
Ett konstant intag av alkoholhaltiga drycker..skulle det givetvis kunna vara, men en annan bidragande faktor kan vara en stukad stigbygel i 6-årsåldern då jag föll av en häst.I3ea sa:Vad tror du själv det beror på?