Hopp i Branäs

• Trådstartare Trådstartare JoInt-1992
  • Start datum Start datum
J

JoInt-1992

Guest
Hopp i Branäs
Yoo..Skall till Branäs på tordag och då undrade jag om någon vet om dom har nogot/några hopp och rails öppna.

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Hopp i Branäs
jag ska också dit på torsdag med ett par polare....undrar precis samma sak, bara det finns någon liten kulle eller nått så kan man gå dit på natten o bygga sig en liten kick!
hur ser du ut TT?? så man kan vinka på dig om man ser dig?
CHILL

Hopp i Branäs
Hahaha palla bygga på natten:P om det va en kulle där och sedan ett hopp nästa dag så vet jag att det va du krille:D

Hopp i Branäs
var där över julen, det sög inga hopp o inga rails men vi byggde ett själva i en avstängd backe där snökanoner sprutat på bra. Tyvärr körde pistmaskinen över hoppet (med en lastpall i) haha, den låg helt söndersliten dan efter. Vet ej om de fått upp något nu, de satsar ju mest på att ha storbacken öppen...

Hopp i Branäs
Dom brukar dock vara väldigt hårda och isiga :/ Ska nog dit till helgen.. OM ni bygger ett hopp kan ni ju säga vart ni byggt det så man hara lite att göra :)

Hopp i Branäs
Ja de brukar vara hårda men när vi byggde var det plusgrader (vi byggde på toppen) och då var det både lätt att bygga med och mjukt att landa i.

Hopp i Branäs
nu finns det ett litet hopp vid amundsbacken. en mailbox och rakbredbox finns oxå. mer kommer upp såfort det blir kallt så man kan få lite mer snö

Hopp i Branäs
OKej, nice ! Är det mycket folk där och åker.. eller rättare sagt är det mycket folk som hoppas så man behöver så i kö hela tiden ? :P

Tillbaka
Topp