Hoppa aldrig ensam
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1065469,00.html
Hoppa aldrig med skyddsnät ensam :/
Hoppa aldrig med skyddsnät ensam :/
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ja vet, men ja gjorde också en tråd om de här!Emil-Rocklow sa:Du gjorde din tråd efter den här ..rattfejs sa:men vafan, ja gjorde ju en tråd om de!!
läs artikeln.redrum sa:Hur fan gick de till? det måste ha hängt en sorts galge vid studdsmattan? eller kan någon förklara?
"men va fan,, ja gjorde dubbel back när ja va 11", skrev du i din tråd,rattfejs sa:men vafan, ja gjorde ju en tråd om de!!
Håller me, men jag tycker också de verkar osannolikt att en 11-åring skulle göra de... Om han inte hade helt psykade päron. Aja RIP maanshorty sa:nån annan som tänkt på att han kunde gjort självmord?hängt sig?
låter osannolikt att en 11 åring skulle göra det men låter lika osannolikt att han skulle lyckas hoppa in mellan nåt "band" och fastna där.
aja det var min åsikt tyck vad ni vill.
det finns allt möjligt folk nuförtiden:SScratchPro sa:Håller me, men jag tycker också de verkar osannolikt att en 11-åring skulle göra de... Om han inte hade helt psykade päron. Aja RIP maanshorty sa:nån annan som tänkt på att han kunde gjort självmord?hängt sig?
låter osannolikt att en 11 åring skulle göra det men låter lika osannolikt att han skulle lyckas hoppa in mellan nåt "band" och fastna där.
haha vilken psyckopat:Sshorty sa:det finns allt möjligt folk nuförtiden:SScratchPro sa:Håller me, men jag tycker också de verkar osannolikt att en 11-åring skulle göra de... Om han inte hade helt psykade päron. Aja RIP maanshorty sa:nån annan som tänkt på att han kunde gjort självmord?hängt sig?
t. ex en 12-åring som spelade nåt online spel så hade hans accaunt blivit hackat, han gick ut och gjorde självmord..
BEGICK SJÄLVMORD eller TOG LIVET AV SIG, inte GJORDE SJÄLVMORDshorty sa:det finns allt möjligt folk nuförtiden:SScratchPro sa:Håller me, men jag tycker också de verkar osannolikt att en 11-åring skulle göra de... Om han inte hade helt psykade päron. Aja RIP maanshorty sa:nån annan som tänkt på att han kunde gjort självmord?hängt sig?
t. ex en 12-åring som spelade nåt online spel så hade hans accaunt blivit hackat, han gick ut och gjorde självmord..