Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hadde en polare som vart hackad på ett spel som heter tibia, det var när vi var 12 och han tog en kniv och gick till hans skola och hota han med en kniv, och sa att han skulle döda han om han inte fick tillbaka hans stuffs.. rätt sjuktshorty sa:det finns allt möjligt folk nuförtiden:SScratchPro sa:Håller me, men jag tycker också de verkar osannolikt att en 11-åring skulle göra de... Om han inte hade helt psykade päron. Aja RIP maanshorty sa:nån annan som tänkt på att han kunde gjort självmord?hängt sig?
låter osannolikt att en 11 åring skulle göra det men låter lika osannolikt att han skulle lyckas hoppa in mellan nåt "band" och fastna där.
aja det var min åsikt tyck vad ni vill.
t. ex en 12-åring som spelade nåt online spel så hade hans accaunt blivit hackat, han gick ut och gjorde självmord..
tanken har slagit mig, men vissa personer har oturScratchPro sa:Håller me, men jag tycker också de verkar osannolikt att en 11-åring skulle göra de... Om han inte hade helt psykade päron. Aja RIP maanshorty sa:nån annan som tänkt på att han kunde gjort självmord?hängt sig?
låter osannolikt att en 11 åring skulle göra det men låter lika osannolikt att han skulle lyckas hoppa in mellan nåt "band" och fastna där.
aja det var min åsikt tyck vad ni vill.
Inga andra teorier? Utomjordingar? Muterade jättetomater?KruxeliduX sa:Ja tror föräldrarna va cp å typ hängde pojken....... lr själv mord....... lr olycka..
r.i.p
jag tror det var en galen ko som aliens hade programerat att döda 11-åringar på studsmattaegge87 sa:Inga andra teorier? Utomjordingar? Muterade jättetomater?KruxeliduX sa:Ja tror föräldrarna va cp å typ hängde pojken....... lr själv mord....... lr olycka..
r.i.p
Stackars unge och stackars föräldrar.
seriöst vafan han dog ju R.I.Pegge87 sa:Inga andra teorier? Utomjordingar? Muterade jättetomater?KruxeliduX sa:Ja tror föräldrarna va cp å typ hängde pojken....... lr själv mord....... lr olycka..
r.i.p
Stackars unge och stackars föräldrar.
vadå "porr" stava rätt!! poor............ stackars hankPalo sa:porr little boy......
är väl mer synd om föräldrarna? R.I.Pfreppen sa:vadå "porr" stava rätt!! poor............ stackars hankPalo sa:porr little boy......
![]()
Det där var bara sjukt.kPalo sa:porr little boy......