Hoppa switch?

Petttter

Ny medlem
Hoppa switch?
Nån mer som har problem med att hoppa switch asså jag kan inte gör switch 180 eller switch 360 det blev helkonstigt ingen som kan hjälpa mig med tips?

Hoppa switch?
det är som att du får för lite fart även om du stakar allt vad du kan o gör switch sen.. det blir som om jag inte kan snurra men vanligt så går det bra men inte switch. vet nån hur man kan göra för att det ska bli bättre?

Hoppa switch?
hur tar du dig från reg till switch?? Hoppar eller slidar?? Slidar du så är det givet att du missar massa fart....

Hoppa switch?
sväng i kicken och snurra länst med en "båge" med armarna. shit, jag suger på att förklara, de är nog fel på hoppet om du får för lite fart

Hoppa switch?
Många gör felet att dom plogar fast baklänges, om du förstår vad jag menar. många står helt spikraka.
Vad jag själv tycker är mkt enklare är ett du står lite framåtlutad och tittar under din axel. Då plogar man inte och du kan även göra carvingsvängar.

Hoppa switch?
jag hoppar när jag gör switch men jag tror jag har gjort felet att jag inte har gjort som Josslo sade. Men tack för ALLA tips jag är väldigt tacksam och ajg tror jag ahr tittat konstigt över axeln och är lite för rak..

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp