hopptorn

Officerider

Ny medlem
hopptorn
Hej!
Då jag är boende i Stockholm, undrar jag om det är någon som vet badplatser som har hopptorn.(trampolin, 3meter, 5meter, 7meter, 10meter)
Tänkte att det skulle vara bra att hålla igång luftfärdssvävandet under sommaren.
Ha det bra ute i sommarvärmen
/madskii

hopptorn
ta västerbron för fan! grymt nice
jag och några polare hoppade där i förra veckan, fast du kan inte hoppa högre än från tredje balken, det är 20 meter därifrån, man tappa andan rätt rejält efter det hoppet, sen får du passa dig för alla jävla tanter som ringer polisen så fort de ser att man hoppar därifrån, vi kom undan precis pga att vi hade båten i vattnet.
om du vill dra lite volter och snurrar ska du typ hoppa mellan första och andra balken för där är det runt 10-12 meter, perfekt med tid för dubbel volt

lycka till

hopptorn
Det där nakenbadet, kommer inte ihåg vad det hette.
Saltis är ju ett ganska bra alternativ, sen tycker jag du gör rätt i dom letar upp ett hopptorn och slopar farliga broar!

Länge leve hopptornen. PEACE!

hopptorn
jag vet en pojke som setter dubelmolbergare från tretton metters höjd, det var i bollnäs(badplatsen heter karlslund)

hopptorn
jasså vart nån stanns? jag bor i Skogås. När jag var nere på sjöängen (om du vet vart de ligger) så såg jag ett par sköna klippor lite längre bort..Kanske va dom?

Tillbaka
Topp