Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha va fan, skullcandy är väl inget jävla emomärke?flowsnow sa:Om det är bra ljud du vill ha köp då Sennheiser, inte emomärket skullcandy (bara sellout, ingen kvalle alls)
Inte för att det spelar någon roll men.. ja, varenda emojävel i hela sthlm glider runt med skullcandy.Kinkan sa:haha va fan, skullcandy är väl inget jävla emomärke?flowsnow sa:Om det är bra ljud du vill ha köp då Sennheiser, inte emomärket skullcandy (bara sellout, ingen kvalle alls)
Sjogras sa:Jag säger Sony Mdr v-150. Fina studiolurar.. inte för stora, och det är nice ljud. 300:-
http://www.digitgeek.com/wp-content/uploads/2008/01/sonymdr.jpg
REKOMMENDERAR SONY ELLER WESC!Sjogras sa:Jag säger Sony Mdr v-150. Fina studiolurar.. inte för stora, och det är nice ljud. 300:-
http://www.digitgeek.com/wp-content/uploads/2008/01/sonymdr.jpg
"skullcandy" haha, alla modeller har olika bra ljud.hillson sa:Skullcandy är sjukt oskönt ljud, å dom ihopvikbara sitter dåligt på skallen!!
KÖP BARA INTE SCULLCANDY!!!
peace
Skullcandy har overall sjukt kasst ljud så jag ser inget fel i att avråda folk från att köpa det. Ifall man är ute efter bra ljud så är inte skullcandy märket man ska kolla på helt enkelt. Angående SK Pro så kan du inte ha lyssnat på många lurar om du anser att den är den bästa. Alla sennheisers standardlurar ligger i klass med den, om inte i en högre. Tycker bara det är felaktig info om man ska få någon att tro att skullcandy har bra ljud.superunknown sa:"skullcandy" haha, alla modeller har olika bra ljud.hillson sa:Skullcandy är sjukt oskönt ljud, å dom ihopvikbara sitter dåligt på skallen!!
KÖP BARA INTE SCULLCANDY!!!
peace
det går inte att jämnföra t.ex lowrider med sk pro. sk pro har det bästa ljudet jag någonsin hört i ett par lurar
:P satt på min polares dator som inte kan skriva ö osv^^alpvalp sa:Horlurar. Hehehe.
höhöhöhö, verkar som alla förstår budskapet utom du:PWTX sa:Horlurar!?.. är det sånna där rosa luddiga saker eller?.. som man har på vintern som öronlappar..
Lite ironi har ingen dött av!mattiaas sa:höhöhöhö, verkar som alla förstår budskapet utom du:PWTX sa:Horlurar!?.. är det sånna där rosa luddiga saker eller?.. som man har på vintern som öronlappar..
neeeeeh de e iförstås sant:P^^WTX sa:Lite ironi har ingen dött av!mattiaas sa:höhöhöhö, verkar som alla förstår budskapet utom du:PWTX sa:Horlurar!?.. är det sånna där rosa luddiga saker eller?.. som man har på vintern som öronlappar..![]()