horlurar hjalp

horlurar hjalp
Skullcandy icons.. 250:- sjukt prisvärda, lätta smidiga och helt ok ljud! (mer bör man inte förvänta sig av lurar för 250:-)

så kolla in dom! annars är väl koss och wesc bra också ;)

horlurar hjalp
köp inte skullcandy, dom håller inte också är det väldigt dåligt ljud, enligt mig, köp ett par wesc, dom är det faktiskt helt OK ljud i, avskyvärt mycket bättre ljud än skullcandy och dom håller för allt! och köper du en ipod shuffle så kan du göra dom trådlösa genom att ta bort förlängaren till ljudkabeln och snurra upp fen längs en sidan av lurarna och sen klicka fasst ipoden där uppe, så har jag det är fett skönt

horlurar hjalp
har ett par hesh från skullcandy,,tycker att dom är lite för feta men det är grymt ljud i dom! tror dom går lös på 400kr

horlurar hjalp
jag har beställt ett par lurar (Grado sr60) från www.dustinhome.se
jag har bara hört bra kritik om dom! ska tydligen vara bland de bästa i den prisklassen.
tyvär har jag inte testat dem då jag ska få dom i julklapp!
men kika in på sidan (har du "studentkortet" får du även rabatt och fri frakt)

horlurar hjalp
Om det är bra ljud du vill ha köp då Sennheiser, inte emomärket skullcandy (bara sellout, ingen kvalle alls)

horlurar hjalp
Själv kör jag på ett par koss porta pro. dom får plats under hjälmen och har uber bra ljud då dom har 45mm drivsteg, bla annat så har skullcandy lowrider bara 40mm osv osv.

horlurar hjalp
Jag säger Sony Mdr v-150. Fina studiolurar.. inte för stora, och det är nice ljud. 300:-

sonymdr.jpg

horlurar hjalp
visste inte att det finns speciella hor lurar:O trodde hörlurar var det enda?:O köp ett par swnnheiser om du vill ha bra kvalle och ljud

horlurar hjalp
skullcandy icon/recruit. himla sköna, väger nada, bra ljud, smidiga, schnygga och de är billiga. prisvärda som bara den! GO' O GLA'

horlurar hjalp
horlurar hjalp
hillson sa:
Skullcandy är sjukt oskönt ljud, å dom ihopvikbara sitter dåligt på skallen!!

KÖP BARA INTE SCULLCANDY!!!

peace
"skullcandy" haha, alla modeller har olika bra ljud.
det går inte att jämnföra t.ex lowrider med sk pro. sk pro har det bästa ljudet jag någonsin hört i ett par lurar

horlurar hjalp
superunknown sa:
hillson sa:
Skullcandy är sjukt oskönt ljud, å dom ihopvikbara sitter dåligt på skallen!!

KÖP BARA INTE SCULLCANDY!!!

peace
"skullcandy" haha, alla modeller har olika bra ljud.
det går inte att jämnföra t.ex lowrider med sk pro. sk pro har det bästa ljudet jag någonsin hört i ett par lurar
Skullcandy har overall sjukt kasst ljud så jag ser inget fel i att avråda folk från att köpa det. Ifall man är ute efter bra ljud så är inte skullcandy märket man ska kolla på helt enkelt. Angående SK Pro så kan du inte ha lyssnat på många lurar om du anser att den är den bästa. Alla sennheisers standardlurar ligger i klass med den, om inte i en högre. Tycker bara det är felaktig info om man ska få någon att tro att skullcandy har bra ljud.

horlurar hjalp
En fråga bara.. Är du ute efter bra ljud eller snygga hörlurar?

Om du vill ha bra ljud, så köper du Sennheiser.

Om du vill vara som alla andra så köper du Skullcandy.

Peace.

Snödjup

Tillbaka
Topp