Hörlurar

Hörlurar
HannesK sa:
skullcandy har sjukt dåligt ljud! Jämförde skullcandy med ett par från teknikmagasinet. Dom sistnämnda var sjukt mycket bättre. man får fram mycket högre ljud och mer bas. även det skarpa ljudet var bättre i teknikmagasinets hörlurar.
hahahah, du har inte testat Skullcandy sk pro va? den har superbt ljud och mycket bra passform, även extremt snygga=) har ett par själv så jag vet. kompletterade dem med min iPod och det var klockren diskant och bas. syrran har ett par Ti men de har inte lika bra ljud, dock så är de billigare

Hörlurar
Måste ju stämma in i Senheiserkören! har ett par HD515 sen ett par år tillbaka och dom är fanimig bara bra. Ska ni ha något så leta reda på en lur som är märkt med HIGHEND annars är inte ljudet något att ha :) Sen måste väll iofs resten av en ljudutrustning vara highend men det är väll såklart ^^
Fast dom är inget att ha på stan då dom är alldeles för stora och dom är inte slutna så det låter ju som en Novalucol konsert utanför dom..
Ha dom hemma och lyssna med är suveränt men när man är ute och ränner så rekomenderar jag helt klart In-Ear lurar.. Har provat flera olika. Akta er för philips. I-ear var förvånadsvärt bra men sony ex71 är dom bästa jag har haft! Har dock inte provat Shure vars dyraste modell kostar 4000 vilket inte är så aktuellt :)

Hörlurar
050411_icemat_siberia.jpg

Icemat! Helt underbara.

Hörlurar
Många köper Skullcandys för det är coolt, men man lyssnar la inte på musik för det är coolt? Inte jag iaf, därför kör jag med ett par riktiga hörlurar som går runt hela öronen , mycket bättre ljud och bas enligt mig. Jag har Sony MDR-XD200.

Hörlurar
inte skullcandy iaf.. dom gör bara schnygga men om går ju isönder så jävla fort.. Tycker typ vanliga lurar e bäst, typ sånna man får från SJ sånna tunna som går över huvve men de ska inte va sj då.. typ kanske ngt annat..

Hörlurar
Ska du ha en lur med bra ljud billigt finns bara ett alternativ, Koss Porta Pro som många redan nämt. Varit marknadsledande inom sitt segment i 20 år och still going strong.
Annars är det bara att se vilka lurar som används som referenslurar i olika hifi-tidningar, men då ska du upp i pris...iaf ett par tusen, men då börjar vi snacka ljud som kan mäta sig med en riktigt bra stereoanläggning i ljudkvalitet.

Köper heller inte Skull Candy trenden. Fast vissa vill image, vissa vill ha ljud...alla är vi olika! ;)

Hörlurar
kör med skullcandy lowrider, jag tycker inte dom var så bra alls passar inte underhjälmen omman nu vill ha det inge bas alls hyfsat ljud och sitter inte ens på skallen nästan

Hörlurar
WESC obone Fett värda 500kr och feta snygga och bättre ljud än de flesta Skullcandy. Sen kan du även kolla på Skullcandy recruit eller va de heter. De ligger ´runt 300kr

Hörlurar
tycker koss pro är sååååå fula ,vill ha mera som wesc street stilen,lite DJ stil,street passa perfekt.
så finns dom kvar eller inte ? :/

Hörlurar
kan man ha koss porta pro under hjälmen? den där stålgrejen ser ju ändå rätt smal ut, eller?

Tillbaka
Topp