Hörlurar

HannesK

Ny medlem
Hörlurar
Vilka är de fetaste hörlurarna? Vilka är feta men billiga?
Själv tycker jag nog att dom absolut fetaste hörlurarna är .iEar DJ-886 helvita.
Borde bli ännu fetare med gråa stickers stickade på.

Hörlurar
jag har ett par hörlurar som jag smetat in med ganska fet olja sen stekte jag bacon och hällde fettet över hörlurana.. Dom e feta!

Hörlurar
skullcandy har sjukt dåligt ljud! Jämförde skullcandy med ett par från teknikmagasinet. Dom sistnämnda var sjukt mycket bättre. man får fram mycket högre ljud och mer bas. även det skarpa ljudet var bättre i teknikmagasinets hörlurar.

Hörlurar
Beror på vad du är ute efter och vad du är för person. Flesta lekmän kan inte höra någon skillnad på ett par "billiga" skullcandy eller ett par Pioneer HDJ-1000s ändå..

Sen ör det ju en fråga vad du ska ha de till också. Lyssna på mp3 spelare på tåget/bussen eller åka skidor med eller jobba med i en studio eller bara ha för att det ser tufft ut...

Tummregeln kan man väl säga är att det inte finns feta och billiga, det går liksom inte ihop. Men som nämnt innan, beror på hur petig du är och vad du ska ha de till..

Hörlurar
jag är ute efter ett par sjukt snygga, billiga fast med hyffsat ljud ändå. Jag ska använda dom när jag åker snowboard. När jag är offsnow har jag bara små snäckor.

Hörlurar
jag har ett par sony för 500SEK , men självklart är det in ear lurar.. tänker inte se ut som nån jävla byggarbetare med hörselkåpor på skallen.. nej usch..

Hörlurar
Hmmm vet inte vad du menar med feta eftersom ordet inte har något med ljudartiklar att göra.

Några av Sony's lurar är 1000 ggr bättre än de som du visade, rent tekniskt ljudmässigt. Men som sagt beror på vad du är ute efter. Verkar dock som du vill ha ett par du tycker är snygga så varför frågar du då andra?

Hörlurar
jag har .iEar DJ-886 , dom funkar bra för de priset. ljudet är bra, basen är de inge fel på.
sen har jag satt stickers på sidan av lurarna, ser okej ut iallafall. billigt och bra.

Hörlurar
Jag är ute efter ett par feta. Rätt. Men vill också ha ett bra ljud. Och så har jag inte mycket pengar att lägga ut nu för jag kom precis hem från val thorens och jag ska till paris imorgon och pengar behöver sparas tills Folgefonna.

Hörlurar
sennheiser är grymt bra, har ett par HD650 om jag minns rätt kostade tjugotrehundra, också har jag ett par snäckor som typ kostade runt 300kr båda e toppen :) Om jag skulle köpa nya så skulle det vara ett till par sennheiser SN-PX100 dom är rätt så billiga och fet snygga, tycker jag :)

Hörlurar
där har du ett par grymma lurar som du slipper sätta massa stickers på, bra ljud och bra kvalle!

http://www.netonnet.se/index.asp?iid=53490

l023833.jpg

Hörlurar
HannesK sa:
skullcandy har sjukt dåligt ljud! Jämförde skullcandy med ett par från teknikmagasinet. Dom sistnämnda var sjukt mycket bättre. man får fram mycket högre ljud och mer bas. även det skarpa ljudet var bättre i teknikmagasinets hörlurar.
det beror väl alldeles på vilka skullcandylurar du har och jämnför med !

Tillbaka
Topp