Tjena du!
Ett hett tips är att leta efter boende i st. jakob för där är det billigare, det är i princip samma sak som st. anton, 20-30 minuter gång därifrån bara. Men det går skidbussar hela tiden från 07.30-19.30 sen går det nattbuss på kvällarna, men det är lungt att gå hem på fyllan! Taxi kostar på kvällen mellan 10 och 15 euro lite beroende på vart i st. jakob.
Hur som helst, det bästa ni kan göra för att söka boende är att ringa direkt ner till st. antons turistbyrå dom har full koll på allt boende, så säger ni bara under vilka datum ni letar boende, för hur många och prisklass. (engelska funkar bra) Här har du numret: +43544622690
Hoppas ni hittar nåt sjysst!
Ha det gott
/peter