Viggenordberg
Medlem
Hur är Chimi goggles i kvalite?
Har länge kollat på Chimi skidglasögon, tycker dem verkar bra och gillar designen skarpt. Vad har ni för kunskaper kring deras kvalite?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har länge kollat på Chimi skidglasögon, tycker dem verkar bra och gillar designen skarpt. Vad har ni för kunskaper kring deras kvalite?A
Att Skistars egna märke EQPE passar Chimi så säger väl det allt, enligt mig grymt överskattade brillor som är dyra & ännu mer överskattade. Stor diss på dessa.Har länge kollat på Chimi skidglasögon, tycker dem verkar bra och gillar designen skarpt. Vad har ni för kunskaper kring deras kvalite?
Antar att du menar EQPE linser? Vilken modell passar Chimi?Att Skistars egna märke EQPE passar Chimi så säger väl det allt, enligt mig grymt överskattade brillor som är dyra & ännu mer överskattade. Stor diss på dessa.
Har du åkt med dom?Att Skistars egna märke EQPE passar Chimi så säger väl det allt, enligt mig grymt överskattade brillor som är dyra & ännu mer överskattade. Stor diss på dessa.
Yes, inte speciellt imponerad..Har du åkt med dom?
Finns fina magnetgooglar på ali för en 3-4 hundra.En sak som verkar bra med chimi är ju att det är magnetlinser. Själv har jag ett par Bliz glasögon och det är jättekrångligt att byta lins.