hur är den monterad?

punchME

Ny medlem
hur är den monterad?
kan nån se hur denna är monterad?
view

alltså är den mittmonterad, bakmonterad eller vad?

Senast ändrad:
hur är den monterad?
men snälla... antingen får du ju ta det kortet när pjäxan står i eller så får du ju ta 2 steg bakåt så man ser hela skidorna...

annars kan du lägga en skida åt vardera håll och se hur mycket längre dom är fram än bak.

hur är den monterad?
Och hur tusan hade du tänkt att vi skulle veta det? Vad är det för skidor?
Antar att det ska gå att räkna ut genom "måttgrunkan" på bilden men jag ser bara massa streck där. Ta en bättre bild, sen borde du vell fått veta när du köpte dom vad det var för montering? Mät lite....

http://tinypic.com/view/?pic=2isjtlh

Senast ändrad:
hur är den monterad?
Ser ut som att pjäxmarkeringen kommer hamna nånstans ungefär vid bakre monteringsmärket. Alltså bakmonterad. Annars är det ju bara att klicka i pjäxorna och stämma av...?

hur är den monterad?
Sätt på pjäxan och mät själv? Du ser markeringen i mitten av pjäxan, på insidan. Då ser du vart den markeringen sitter jämfört mot måttskalan på skidan.

Som en ren gissnig skulle jag säga att monteringen är midsole+1.5 cm (standard)

hur är den monterad?
jag skulle vilja säga att det är en 174 cm K2 PE och att den är bakmonterad antingen midsole eller högst +2..

hur är den monterad?
ta det lugnt grabbar och tjejer... jag frågade bara för att jag inte har en aning om nått sånt här och personalen frågade inget när jag köpte den.
hur som helst, gjorde som s-w sa och strecket i pjäxan är precis på mid-solemarkeringen, är det den rekommenderade max bakmonteringen?

hur är den monterad?
Enligt sporconrad så är Midsole det alternativ (man kan iof be dom montera enligt egna mått) som är längst bak. sen vet jag inte hur långt man kan sätta bindningen rent tekniskt.

Måste nog säga att jag är vinnare av tävlingen Mickeee ;P Det var bara jag som gissade på ett alternativ :) Jageintbitter drog till med två olika!

Tillbaka
Topp