hur är det i orsa

LPP-apan

Ny medlem
hur är det i orsa
undrar om man kan kröka i orsa campet? om man typ blir hemskickad eller något
elelr kan man göra det på kvällen utan problem?

hur är det i orsa
du får absolut inte dricka alkohol.. det är läger för barn och ungdommar.. och här kör vi stenhårt på nolltollerans.. dricker ni blir ni hemskickade..

tyvär, kom gärna hit och lek och ha skitkul! de är så jävla roligt utan alkohol! Det lovar jag!

Självklart kan man styra ett helgcamp med 18årsgräns där man får kröka bäst man vill! inte så att man inte får dricka alkohol på området, men med barn i närheten så skickar det ut fel signaler om vissa av camparna sitter och krökar till..

hoppas du respekterar detta och är taggad att komma iallafall! =)

hur är det i orsa
jeppenator sa:
du får absolut inte dricka alkohol.. det är läger för barn och ungdommar.. och här kör vi stenhårt på nolltollerans.. dricker ni blir ni hemskickade..

tyvär, kom gärna hit och lek och ha skitkul! de är så jävla roligt utan alkohol! Det lovar jag!

Självklart kan man styra ett helgcamp med 18årsgräns där man får kröka bäst man vill! inte så att man inte får dricka alkohol på området, men med barn i närheten så skickar det ut fel signaler om vissa av camparna sitter och krökar till..

respect to the king of freeride

hur är det i orsa
SmoofProductions sa:
jeppenator sa:

respect to the king of freeride
Precis.

Förövrigt så är det inte något speciellt smart drag att hoppa vattenhopp efter man har druckit, inte heller dagen efter kvällen före.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp