hmm, tror du har träffat helt rätt!
skulle nämligen vilja säga att det är närheten till lech, zürs och stuben som höjer st:anton som skidområde.
var i lech 02/03 - riktigt bra.
helt klart mycket snobbigt folk, men de håller sig oftast där man vill ha dem - i pisten. Detta borgar för mkt snö åt dig!
i lech och zürs är det inte lika rikt på svenskar som i stanton, vilket juh kan vara kul eftersom man ändå är utomlands. annars finns kanske sälen som alternativ.
jens