hur e Val D`isére?

• Trådstartare Trådstartare smurfen_lagom
  • Start datum Start datum
S

smurfen_lagom

Guest
hur e Val D`isére?
Sticker ner runt nyår, är det något partyliv där då eller gör man bäst i å stanna hemma över nyår?

Hur många här ska till vald i vinter??

hur e Val D`isére?
Val thorens eller val d`isere blir det ju, men jag drar tidigare så att man får jobb, skall du int med då da?

hur e Val D`isére?
ska till Val thoren´s över påsklovet, och jag läste i aftonbladet dem hade granskat dem bästa partyställerna, och Val thoren´s hade haft bästa nattlivet,
är nog starkt att rekommendera, skitgrymma nattklubbar som håller på till kl 6 på natten där, vet dock inte mkt om Val D´Isere... men tror nog att d é bra nattliv överallt i Alperna.

M.V.H // Niko Penttinen

hur e Val D`isére?
som alla ställen är det helt dött i Val d runt nyår. Knappt nån fest alls. När jag var där fick vi köpa en flaska vin och sätta oss i Solaise-liften och parta loss. Det var ju i och för sig kul men jag vet inte...

hur e Val D`isére?
Skitsnackare som har munnen och tangentbordet fulla av trivia - Val D över nyår är ett paradis festledes. L`Aventure får man inte missa, på Le Tropic(som någon sund sate nämnde) kan man få sig en rejäl baguette(tolkas fritt), vilket är gott och tomatsmakande. Bärsen och bongotrumman är andra favoriter där. Victor`s är slightly overrated, men det finns gott om spänniga typer där med säsongskortet i snöre om halsen, en sorts haklapp och en ARVA hängande på ölkaggen(sån var jag för ett par säsonger sedan, men den spirituella utvecklingen får mig att finna karma med berg, snö, sol som filter). Le Petit Danois - vilket gemyt, maja och bärs vid biljardbordet, puderfilmer på skärmarna. Morris är inte att förakta och bästa åkningen är i Avalanche City utan lavinsändare, spade och sond, ensam och åkkåt så man bara dör.

Chao,
Ordet

hur e Val D`isére?
Partylivet blir vad man gör det till!!

Har firat 2 nyår nere i Val d`isere och det har varit kanon båda gångerna! Förra året var det i och för sig väldigt dyrt! För att komma in på t.ex. Club 21 tror jag de krävde runt 3-400 kr (fast då ingår en drink). Jag kommer fira nyår i Val d`isere i år med! Det blir med största säkerhet på Den lilla dansken (Le Petit Danios). Trevligt ställe utan för många spänninga typer!
Marius

Tillbaka
Topp