Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
dehär var nog det absolut dummaste svaret i freerides historia ?mardiman sa:vet du inte ens det borde du fan inte sticka mössor
Låt han sticka mössaor , han kasnke lär sig eller hur !mardiman sa:vet du inte ens det borde du fan inte sticka mössor
Jepp. Så brukar jag oxå göra. Har jag lärt mig av Momma (Mormor)osst sa:klipp av garnet trä det genom sista maskan dra åt det och sy sedan fast det i insidan ! ej så svårt
Jag tror Osst är lite rädd att inte tillhöra en elit av mösstickare längre. Han kommer bli degraderad till vanlig snubbe istället för the one and only mösstickare i sina hoods om det blir mainstream. Det är inte lätt att växa upp vet du.Vurpollon sa:Jepp. Så brukar jag oxå göra. Har jag lärt mig av Momma (Mormor)osst sa:klipp av garnet trä det genom sista maskan dra åt det och sy sedan fast det i insidan ! ej så svårt
mardiman: Låt grabben virka mössor. Övning ger färdighet.
Håller me! det roliga är att du skriver sticka..alwaysCrash sa:dehär var nog det absolut dummaste svaret i freerides historia ?mardiman sa:vet du inte ens det borde du fan inte sticka mössor
som du märker är han förmodligen nybörjare på att virka ?
om man inte blev avstängd så lätt på denhär sidan så hade du fått höra ett o annat![]()
ehm IQ kvadratfjäder?mardiman sa:vet du inte ens det borde du fan inte sticka mössor
Ska vi ta mardifuckk imorrn??K_G sa:BTW så har jag fäst det nu vart jävligt bra.. tack allesammans, hade inte klarat det utan er.. eller jo utan mardifuck
Aaa vi mular hanSpa-rn sa:Ska vi ta mardifuckk imorrn??K_G sa:BTW så har jag fäst det nu vart jävligt bra.. tack allesammans, hade inte klarat det utan er.. eller jo utan mardifuck
Haha!mardiman sa:vet du inte ens det borde du fan inte sticka mössor
Med gul snöK_G sa:Aaa vi mular hanSpa-rn sa:Ska vi ta mardifuckk imorrn??K_G sa:BTW så har jag fäst det nu vart jävligt bra.. tack allesammans, hade inte klarat det utan er.. eller jo utan mardifuck
Nej med brun snö!!Spa-rn sa:Med gul snöK_G sa:Aaa vi mular hanSpa-rn sa:Ska vi ta mardifuckk imorrn??