Hur fäster man?

KimGsson

Ny medlem
Hur fäster man?
Tänkte höra om det är någon som vet hur man fäster när man virkat klart mössan sin...

Och ja, jag har googlat på det...

Hur fäster man?
Virka bara ihop det längst upp. Sen drar du ner trådarna genom hålet långst upp och sätter fast dom där med hjälp av en nål.

Hur fäster man?
okej bra då vet jag... trodde man skulle göra någon supermaska som håller ihop det.. men det är alltså bara att sy.. tack för hjälpen

Hur fäster man?
mardiman sa:
vet du inte ens det borde du fan inte sticka mössor
dehär var nog det absolut dummaste svaret i freerides historia ?

som du märker är han förmodligen nybörjare på att virka ?

om man inte blev avstängd så lätt på denhär sidan så hade du fått höra ett o annat ;)

Hur fäster man?
Vurpollon sa:
osst sa:
klipp av garnet trä det genom sista maskan dra åt det och sy sedan fast det i insidan ! ej så svårt
Jepp. Så brukar jag oxå göra. Har jag lärt mig av Momma (Mormor)

mardiman: Låt grabben virka mössor. Övning ger färdighet.
Jag tror Osst är lite rädd att inte tillhöra en elit av mösstickare längre. Han kommer bli degraderad till vanlig snubbe istället för the one and only mösstickare i sina hoods om det blir mainstream. Det är inte lätt att växa upp vet du.

Hur fäster man?
skit smart av han som sa " vet du inte det borde du inte virka" jävligt fyndigt måste jag säga,
hur gjordfe du när du börja åka skidor/snowboard? visste du precis ALLT då? annars va det ju jävligt dumt att du började om du inte visste från början lixom :s

Snödjup

Tillbaka
Topp