Hur fixar man boende?

Bonnjohan

Ny medlem
Hur fixar man boende?
Vi är två killar som är på jakt efter boende i först och främst Verbier, Engelberg och val d.
Hur får man lättast tag i boende på någon av dessa orter? Om det fiins någon som har två platser lediga på någon annan orter så är det också intressant.

Hur fixar man boende?
Jag e väldigt intresserad i boende på alla de orterna ni nämner också.. har eventuellt en polare till som kan hänga på. Jag har kollat en del på internet efter boende... främst i verbier, och har hittils inte hittat något boende över huvud taget. Engelberg och Val d. är också intressant men har inte kollat dem lika mycket. När har ni tänkt åka?

Hur fixar man boende?
Jag är också ute efter boende i Engelberg. För hela säsongen. Är bara jag som ska ned. Hade ni tänkt stanna på
samma ställe hela säsongen? Isf kan man kanske försöka dra ihop ngt tillsammans?

Hur fixar man boende?
Hej!
Om Val Thorens ar intressant sa har jag tva lediga platser..

hor av er!

MVH John

john-olsson@tele2.se

Hur fixar man boende?
mata in immobilier verbier på google och gå på olika förmedlingar där och skicka ut massa mejl till dem. Det var så vi fick vårat boende i verbier!, vi fick massa svar från olika förmedlningar. Inga problem alls att få tag på boende!

Hoppas vi ses i verpan !!

Tillbaka
Topp