Nojlas
Aktiv medlem
Hur fjolligt får det bli?
"Är den här jackan snygg till de här byxorna?"
"Kan man åka skidor i snowboardkläder?"
"Kommer andra att skratta åt mig i parken?"
"Man vill ju inte göra bort sig i parken..."
"Någon som kan tipsa om ett par snygga pjäxor till mina fujative?"
"Kan jag ha en grön jacka till svarta byxor eller kommer alla att skratta åt mig?"
"Vågar jag köpa en JL-jacka eller kommer jag att bli mobbad?"
"Vilka är de snyggaste brillorna till min hjälm?"
"Var kan jag köpa mig en snygg tandställning?"
"Kommer folk reta mig i parken?"
Ursäkta mig, men hur fjolliga ska dagens ungdomar få bli?
Alla kläder måste färgmatcha skidor och stavar, och spegelbrillorna ska vara på trots flatljus eller kvällsskidåkning. Mest förvånande av allt är denna ständiga fråga, "Kommer de att skratta åt mig i parken?" Varför denna ständiga rädsla att göra bort sig?
Är det möjligtvis en ny utveckling av skidåkningen, att man ska åka runt och posera som fotomodeller och visa för alla andra hur snygg man är?
Eller är dagens ungdom en hög fegisar och fjollor som är rädda för lite skit under naglarna?
"Kan man åka skidor i snowboardkläder?"
"Kommer andra att skratta åt mig i parken?"
"Man vill ju inte göra bort sig i parken..."
"Någon som kan tipsa om ett par snygga pjäxor till mina fujative?"
"Kan jag ha en grön jacka till svarta byxor eller kommer alla att skratta åt mig?"
"Vågar jag köpa en JL-jacka eller kommer jag att bli mobbad?"
"Vilka är de snyggaste brillorna till min hjälm?"
"Var kan jag köpa mig en snygg tandställning?"
"Kommer folk reta mig i parken?"
Ursäkta mig, men hur fjolliga ska dagens ungdomar få bli?
Alla kläder måste färgmatcha skidor och stavar, och spegelbrillorna ska vara på trots flatljus eller kvällsskidåkning. Mest förvånande av allt är denna ständiga fråga, "Kommer de att skratta åt mig i parken?" Varför denna ständiga rädsla att göra bort sig?
Är det möjligtvis en ny utveckling av skidåkningen, att man ska åka runt och posera som fotomodeller och visa för alla andra hur snygg man är?
Eller är dagens ungdom en hög fegisar och fjollor som är rädda för lite skit under naglarna?