Körde en väns Czar en del i vintras (ca 10 dagar kanske) i Funäsdalen med omnejd. Fungerade hur bra som helst, något odämpad för min smak och lite väl stor radie för att vara rolig i pisten, även om de angivna 40+ metrarna känns som att de skrevs på Salomons firmafest. Annars är de kvicka, riktigt kvicka och känns väldigt lätta på foten. Kort sagt en bra skida, sen om den är för dig, det har jag inte en aning om, då krävs det mer information om dig.