Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Men fan Lima-Ko ska du inte vara snäll o ge killen ett bra svar?Lima-ko sa:Ehhh, ser det ut som någon av oss här jobbar på OneOff? Fråga butikspersonalen för fanken!
Hm ja för alla vet hur ALLA olika brillot funjkar med ALLA olika hjälmar. Btw varför svarar alla i tråden om ni inte VET hur dom funkar med varandra?!KalleKax sa:Men fan Lima-Ko ska du inte vara snäll o ge killen ett bra svar?Lima-ko sa:Ehhh, ser det ut som någon av oss här jobbar på OneOff? Fråga butikspersonalen för fanken!
Ärligt talat tror jag att du kommer åka lika bra med en hjälm från Jofa och ett par briller från OKQ8 macken runt hörnet. Så varför lägga massa pengar på hjälm o briller som du ändå inte vet om dom kommer att funka. Annars är de ju innne med glipa mellan brillor o hjälm i år. Så köp eller ge sjutton i de.
Stolt ägare av en röd jofa vm hjälm och ett par cebe stenis edition.
Än en gång har hasse talat! Akta er för internethandel ungdomar! Det är djävulens verkHasse sa:Ingen av dom funkar så klart. Du måste ha en speciall goggel för dom... Goggels är inte inte byggda för att passa i hjälmar så...
Nej men bit i det sura äpplet. Ska du beställ från nätet så får du köpa grisen i säcken.
ca 999:-Tjabo180 sa:Btw, hur mkt kostar ett par dragon DX OneOff?
Äntligen någon med ett inlägg som jag bad om, var det så svårt?Tack! Okej då sticker jag dit med hjälmen och testar och sen beställer jag från xtremgoggles^^ Om dom passar fint!CustomX sa:ca 999:-Tjabo180 sa:Btw, hur mkt kostar ett par dragon DX OneOff?
One off ligger i hörnet wasagatan/kungsgatan..
lycka till!
just supporting my homies.. pimp! ;-)Tjabo180 sa:Äntligen någon med ett inlägg som jag bad om, var det så svårt?Tack! Okej då sticker jag dit med hjälmen och testar och sen beställer jag från xtremgoggles^^ Om dom passar fint!CustomX sa:ca 999:-Tjabo180 sa:Btw, hur mkt kostar ett par dragon DX OneOff?
One off ligger i hörnet wasagatan/kungsgatan..
lycka till!