Hur går det med snön egentligen

eyyy. grabs/girls.. snön kommer den e alltid sen.
man ska vara positiv den kommer!
Imorogn (måndag 14 nov) ska det ju bli kyligt sedan tisdag as kallt ^^sen bär det utåt till snön :D

har itne läst hela tråden kanske redan ngn som skrivit det srry isf.

//K

Klart man ska vara positiv, men bor i borås och idag så var det 11 grader och mina skidor står här jämte mig..:) klart att man blir lite besviken att det inte är vitt ute..

Men den kommer, jag vet!

närmsta snön ja kommer ät är väl frysen och ishallen. nästan så man får köra lite streetsnowboard snart, sätta
fast en lina, sätta på sig brädan på asfalten o låta nån jävel cykel o dra en.

10 grader imorgon tisdag, sen på onsdag och resten av dagarna skulle det bli 1-2 grader i Huddinge utanför Stockholm. Iaf enligt tv4 :)

var just inne på Åres väderkameror och där ser man att det just fallit ner lite snö :D
jippie!!! ää fan jag tror på puder jag!

KOLLA! Lindvallen är på G!!!!!!!! Hijippie :D (allt enligt Skistars väderkamera.) Lika mycket snö nu som på stockholms innekrogar, men "It´s getting better".

I Göteborg är det just nu 9-10 grade men i veckan som kommer så sk det bli kallare det ska bli 0-5 grader

shysst att det är snö i avoriaz iaf för det är där man kommer att spendera sin säsong.vore juh trelvigt om det kunde snöa lite utanför ens fönster också dock...slask e så jävla jobbigt.

nån som är i åre nu eller har koll på snön där?
jag åker upp på fredag, måste veta om man ska avboka osv.. har ju tagit ledigt från jobb o sånt också.. .:/

de e skidtestarhelg där då.. Olympialiften och VM 6 ska vara öppen ochså någon lift i Duved tror ja :S

Men till helgen (9-11 dec) säger dom att det ska bli +3 och regn.

FAN VAD TRÅKIGT!!!!!!!!!

Hoppas dom ljuger. (det är ej ovanligt, igår sa dom att det skulle bli -10 och snö!)

/Erik

Tillbaka
Topp