hur gör jag en backflip?

• Trådstartare Trådstartare WilliamL
  • Start datum Start datum
W

WilliamL

Guest
hur gör jag en backflip?
har aldrig varit så förtjust i studsmatta tills nu när jag vill börja satsa jag har försökt men det tart bara stopp hla tiden hur ska jag göra?

hur gör jag en backflip?
Hej will(ngting). Kan du bakåtkullebytta? Exakt så fast i luften, Men det är nog modet det hänger på första gången....

För mig så tog det ett tag inan jag provade.... Ett knep, Tänk inte inan du gör det, tänk i morgon!

//W

hur gör jag en backflip?
tror det finns rätt många trådar om det här så sök litegrann! men hur som helst så är blicken allt! kolla bakåt så mycket du kan samtidigt som du liksom bara slänger dig bakåt

hur gör jag en backflip?
du ska inte tänka, du ska bara göööra! när man börjar tänka då e tricket kört, då e tricket kört, utan bara rätt på sen tar man konsekvenserna efterpå.

hur gör jag en backflip?
Hejsan , jag hade samma prblem förr. Sommaren 2006 så ville jag o min polare kunna backflip på studsmatta men självklart var det en sak som aldrig skulle hända. Vi hoppade och flippade hela sommaren till min idé kom att vi skulle testa backflip.
Så vi gjorde som så att vi slänge om massa utemöblerdynor(sånna man har på stolar i shit) så det skulle bli mjukt. Sedan så stog min kompis och höll ena handen på bröstkorgen och andra på benen. medans vi hoppade så slängde jag mig bara bakåt medans han tryckte på. Jag kom faktigst runt till mage men sen så gjorde vi samma sak 2 gånger till. sedan så testade jag utan hjälp och då klarade jag det efter 2-3 försöket =).
så mitt tips är att du får hjälp av en polare eller liknande ;)

hur gör jag en backflip?
HAHAHAHAAHAHA! att beropå "hur gör man en backflip" :D:D HAHAHA!!

ralle_94 du är underbar och uppenbarligen helt vilsen no offence :D

hur gör jag en backflip?
Lånar tråden lite: Hur ska man göra för att lära sig det på marken (gräs t.ex) Jag kan det utan att studsa på mattan. Hur ska man göra första gången utanför mattan?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp