Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hampus98 sa:vet nån hur man gör bungy jump med bmx?
nej man sätter fast cykeln i en stor jävla gummisnodd så knyter man fast andra enden i en hög bro och sen så sättet man fast sig i cykeln så man inte flyger av...gAgestam sa:bungy jump med bmx är nog svårt
dock så tror jag inte att man får göra det så det går nog inte att göra bungy jump med bmxerkaa sa:nej man sätter fast cykeln i en stor jävla gummisnodd så knyter man fast andra enden i en hög bro och sen så sättet man fast sig i cykeln så man inte flyger av...gAgestam sa:bungy jump med bmx är nog svårt
får och får, man behöver kanske inte alltid följa lagen...gAgestam sa:dock så tror jag inte att man får göra det så det går nog inte att göra bungy jump med bmxerkaa sa:nej man sätter fast cykeln i en stor jävla gummisnodd så knyter man fast andra enden i en hög bro och sen så sättet man fast sig i cykeln så man inte flyger av...gAgestam sa:bungy jump med bmx är nog svårt
där har du ju den! sa ju att det gick!! XDJoye sa:
hahaha okej, jag hade fel :D men nu vet snubben hur man gör bungy jump med bmx iaf!erkaa sa:där har du ju den! sa ju att det gick!! XDJoye sa: